Slider-1
Slider-2
Slider-3

Martin Šromek - absolvent PrimMat a hvězda manchesterských hotelů (ročník 2010)

Martin Šromek - absolvent PrimMat a hvězda manchesterských hotelů  (ročník 2010)

Neuvěřitelná cesta, která započala na PrimMatu, vedla přes stáž v Řecku a vyvrcholila v Manchesteru na pozici zástupce generálního ředitele vyhlášeného hotelu a odborníka na otevírání nových hotelových komplexů. Martin, cílevědomý, pracovitý a ambiciózní absolvent naší střední školy, který jel pracovat ven a nesmířil se s pozicí dělníka!

Studoval PrimMat a již tehdy se orientoval na obchodní a managerské činnosti, miloval jazyky a bojoval s účetnictvím a právní naukou, neb sám jde vždy proti obecným pravidlům a raději si určuje svá vlastní. Na PrimMat vzpomíná s nostalgií a radostí. Tvrdí, že obrovskou inspirací a nasměrováním k současné kariéře pro něj byly dvě pracovní letní sezóny v Řeckém rezortu, organizované právě PrimMatem.

Po maturitě se rozhodl odcestovat a vybral si osobitý Manchester, s cílem nestát se dělníkem na stavbě ani skladníkem či jinak těžce manuálně pracujícím. Jak sám říká, nerad si špiní ruce.

Netrvalo dlouho a začal pracovat ve svém prvním manchesterském hotelu, Mercure Manchester Piccadilly Hotel. Začínal jako pomocný číšník, ale v hlavě měl cíl, že ohříváním toastů a roznášením kávy se dlouho živit nebude. Vysnil si, že se chce stát managerem a do 26 zástupcem generálního ředitele. Během tří měsíců povýšil na pozici Food & Beverage Supervisor, po dalších 2 měsících se stal  Assistant Food & Beverage Managerem a spolu se svým týmem získal hotelu čtvrtou hvězdu! Po roce ho čekalo další povýšení a stal se zodpovědný za chod celé restaurace, baru i kuchyně.

Další velkou výzvou byl program raising star, kam byl Martin vybrán, program trval jeden rok a dostal se díky němu na stáže do jiných vyhlášených hotelů, řídil svatby, zkusil si roli zástupce ředitele a načerpal mnoho cenných zkušeností.

Po čtyřech letech se začal trošku nudit a tak změnil vody svého působení a stal se Duty Managerem ve společnosti Living Ventures, která vlastní několik koncepčně zaměřených sítí restaurací. Martinův koncept byl Blackhouse, zaměřený jako steakhouse. Po osmi měsících práce plné dalších cenných zkušeností zazvonil telefon s nabídkou bývalého nadřízeného, generálního ředitele, zda by s ním Martin neotevřel nový hotel z pozice Meeting & Events Operations Manager.

A to byla samozřejmě výzva, která se neodmítá.

Sám o tomto období mluví jako o super crazy zkušenosti, kdy pro velmi bohatou rodinu připravovali hotel od výběru příborů a postelí, hledání nových dodavatelů a jednání o podmínkách až po IT systém a všechny činnosti spojené s otevřením úspěšného hotelu. Holiday Inn Manchester City Centre byl otevřen v dubnu 2016  jako 4* hotel s 298 pokoji , 220 a 12 conferenčními místnostmi. Sám zde pak řídil konference a vše kolem z pozice Sales managera. V srpnu se mu splnil sen a cíl, který si stanovil a stal se ve 25 letech zástupcem generálního ředitele. Je to tvrdá práce plná nových zkušeností, 12 hodin 6 dní v týdnu není výjimkou. Obrovská odpovědnost, došlo i na právní nauku a účetnictví, kontrolu profitu při obratu £1M liber za měsíc. Tvrdá práce je však vidět v mnoha směrech, například v zákaznické zpětné vazbě, hotel se pohybuje na špičce hodnocení manchesterských hotelů a je třetím nejlepším z 280 Holiday Inn hotelů v Evropě, prvním v Anglii.

A to není vše. Martin nyní otevírá další hotel a do dvou let by chtěl být jeho generálním ředitelem! Držíme mu pěsti!

A jak se mu to všechno podařilo?  

Dal jsem si cíl a nesmířil se s kompromisem. Jdu si za svým, i když někdy je to náročné a vyčerpávající, ale vzdát se není cesta! Člověk musí jít stále kupředu a ponaučit se z chyb! Nikdo není dokonalý. Jděte si za svým snem, věřte si a co chcete, se stane. PrimMat byl tím nejlepším startem mé kariéry,” komentuje Martin.

Naši partneři