Slider-1
Slider-2
Slider-3

Výlet do Skotska a Anglie

Již od listopadu 2017 jsme nadšeně odpočítávali každý den, který zbýval do našeho výletu do Velké Británie. A pak nastal 12. květen a my jsme v sedm ráno stáli nabalení s kufry a s řízky před naším autobusem. Cestou jsme v Praze nabrali další účastníky zájezdu a pak jsme se řítili přímo do Anglie.

Druhý den ráno nás probudilo anglické ranní slunce a zanedlouho jsme se vydali na procházku Londýnem. Prošli jsme ho velkou část - od Greenwiche až po London Eye, kde jsme si dali tradiční fish and chips. Odpoledne nás pak čekalo velkolepé studio Warner Bros, které nás jako fanoušky Harryho Pottera naprosto uchvátilo.

Další den nás přivítalo Skotsko chladným slunným ránem. Celý den se kolem nás táhly vysoké kamenné domy, které nás vedly až na vyhaslou sopku s Edinburghským hradem. Večer nás pohostily skotské rodiny.

Čtvrtý den nás obklopily obrovské hory a krásná severská příroda. Moc se nám líbilo klidné údolí Glencoe a také nás pobavil naučný výklad veselého průvodce na plavbě po Loch Ness.

Příští ráno jsme se vydali do klidného přímořského městečka Saint Andrews s krásnými plážemi a golfovými kurty. Nejvíc se nám tady líbila zmrzlinárna a studenty zaplněné uličky v centru.

Šestý den byl poměrně hektický. Ze skotského hlavního města jsme se cestou do Londýna zastavili na prohlídku gotické katedrály v Yorku a pár z nás si stihlo prohlédnout i klikaté uličky s příhradovou výstavbou. Večer jsme přespali v Londýně, odkud jsme ráno mířili do Brigtonu, který jsme si užili asi nejvíce.

Prošli jsme v něm Sea Life Centre a extravagantní palác Royal Pavilion. Rozchod nám zde dal spoustu možností a každý ho využil po svém. Já jsem ho strávil s kamarádkami v úžasné uličce plné bister a kaváren. Nechybělo ani nakupování. Večer jsme pak snědli párky na pláži od řidičů a rozloučili se s Velkou Británií.

Zájezd byl úžasný, během jednoho týdne jsme viděli vše, co se dalo. Fascinovalo mě nezvykle příznivé slunné počasí, které nás doprovázelo téměř každý den. Moc jsem si také užil sledování Harryho Pottera při přejezdech z různých lokalit autobusem. Stálo to za to.